BANNER

Friday, September 25, 2009

hari raya 2009

ni la aksi2 aku sedang membakar lemang ngan mak n pak mentua aku. wowo best gile first time aku bakar lemang .mmg mencabar gileeee.....

nie mak mertua aku tengah wat check lemang masak ke tak .aku tak tau yang mana masak ke belom... kiranya dia la qc aku la bab2 cek lemang ni dah masak ke belom hehehehe

yang nie abah mertua kau tengah wat aksi hikmat cakar arang.

yang nie plak wife aku ngan mak dia tgh post dok potong daging nak masak rendang maklom la jap lagi tok besan nak mai .nak jamu lemang leeeeeeeee

nie abah mertua aku tengah rest jap.maklom lah dah abis kuar semua hikmat dia so time rehat jom bersama kit kat hehehehehe
ni adalah post2 ari raya tahun nie kat umah aku plak....... jom tengok

nie gambar famili aku.haaa tahun nie tema hijau


yang ni gambar kuarga aku n famili azizi from kl .masa ni majlis hantar duit hantaran kahwin di hari raya yang ke 4. aritu umah aku wat open house.rugi sapa tak datang aku wat macam2 makanan.

No comments:

Post a Comment